به روز

نرم افزار..عـکس.. اهنگ ..فیلم ..داستان هر چی بخوای

دانلود بازی زیبای INVERSION 2012

دسته‌بندی : اکشن | بخش بازی | ماجرایی

دانلود بازی زیبای INVERSION 2012

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

باز هم شرکت معروف NAMCO بازی زیبا و متفاوتی را عرضه کرده است. این بازی بر روی کنسول بازی PS3,XBOX360  منتشر شده است. حالا نیز در این روز های اخیر این بازی بر روی کنسول PC منتشر شد.این بازی از آن دسته بازی ها است که داستان متفاوت و زیبایی را به دنبال دارد.بازی inversion یک بازی سوم شخص شوتر می باشد .داستان از این قرار است که آدم های فضایی به زمین هجوم می اورند و خصارت های زیادی را به زمین وارد می کنند.انسان ها آن ها را با نام LUTADORE می شناسند.آن ها باعث می شوند که ما در این بازی خانواده وفرزندان خود را از دست دهیم و این موضوع باعث می شود تا مبارزه با آنها را شروع کنیم.LUTADORE ها قدرت کنترل جاذبه ی زمین را دارند. در هنگام مبارزه با آنها هنگامی که آنها جاذبه  زمین را کم می کنند در هوا معلق می مانیم که در کل در این حالت مبارزه با آنها در بعضی اوقات بسیار راحت و در بعضی اوقات سخت می شود.باید به این نکته هم دقت کرد که اگر آنها جاذبه زمین را قویتر کنند شما به زمین چسبیده و باعث مرگتان می شود. در این بازی سلاح های متفاوت و قدرت مند وجود دارد که ما و هم گروه ها ی مارا در برابر آن ها مقاوم می تر می سازد.بازی در اخر با فداکاری ما برای نجات زمین اتمام می یابد.بازی گرافیک بسیار زیبایی دارد.محیط بازی نیز زیبا طراحی شده است وشخصیت هایی که به بازی مرتبط نیستند نیز انیمشین و طراحی عالی دارند.سایت ایرانیان دانلود این بازی را به صورت کاملا رایگان برای دانلود گذاشته است.شما می توانید ان را به صورت رایگان دانلود کرده و لذت ببرید.

تصاویری از محیط بازی :

inversion2012 ScreenShot1

inversion2012 ScreenShot2

inversion2012 ScreenShot3

حداقل سیستم مورد نیاز :

 7 OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows
Cpu:Intel Core2 Duo or AMD Athlon 64 X2, 2GHz
Ram: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7
Video Card:512 MB

DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive:5 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

 

http://www.dl.ir-dl.com/user12/ata/2012/August/Inversion-SKIDROW(www.ir-dll.com).part1.rar

:: بخش دوم ::

 

http://www.dl.ir-dl.com/user12/ata/2012/August/Inversion-SKIDROW(www.ir-dll.com).part2.rar

 :: بخش سوم ::

 

http://www.dl.ir-dl.com/user12/ata/2012/August/Inversion-SKIDROW(www.ir-dll.com).part3.rar

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,ساعت19:53توسط ehsan | |